A botica da expresión Rotating Header Image

Cerco á democracia

TeleSur informaba hai tres horas da primeira morte provocada polo golpe de Estado de Honduras, un estudante que se manifestaba nas rúas de Tegucigalpa.

Outro medio, chamado Agencia Walsh, unha axencia de noticias alternativa, que forzas militares detiveron hoxe a un caricaturísta e a súa filla de tan só 17 meses de idade. Allan Mc Donald é coñecido polo seu traballo no Heraldo de Honduras, o Times e o portal de contrainformación “Rebelión”.

Ademais, dende A Botica, dispoñemos para todalas persoas que se interesen pola situación de Honduras, unha canle en directo, a través de Radio Globo, unha emisora de radio independiente asaltada o día 29 de Xuño polos militares, e que continúa transmitindo, desafiando o cerco informativo.

A ligazón para seguir a situación de Honduras é: Honduras en directo

One Comment

  1. Venezuela di:

    ASÍ SERÁ LA TRAMPA ELECTORAL DE CHÁVEZ, que a Zelaya, que prácticamente lo quieren solo tarifados y muy pocos ingenuos en Honduras, ni siquiera su propio partido, y Chávez con su milagroso material electoral, lo iba a poner a ganar. Las autoridades Hondureñas deberían investigar cuidadosamente ese material electoral enviado por Chávez, contenido en los aviones venezolanos, y los documentos confidenciales de Zelaya. Para desentrañar de una vez la cómplice, mediática y falsa democracia de Venezuela, EEUU, la OEA, UE y ONU y su delatadora e inaudita unanimidad actual; todos sus presidentes de derecha e izquierda son verdaderamente un bloque, títeres y sumisos, solo a los intereses de las corporaciones mundiales y a la instauración del caos en sus propios países, en nombre de un supuesto polo político. Conspiración confesada por el presidente Kennedy, días antes de que el chofer de su limosina o la propia CIA lo ajusticiara por declarar que iba a develar este complot al mundo; confabulación que tiene como propósito destruir todos los aparatos productivos nacionales americanos, para que a través de una ruina total, como sucedió en las guerras mundiales, “las benévolas” corporaciones “ayuden” a toda la América, apropiándose de todos sus bienes colapsados y den paso a su mercado monopolista o nuevo orden mundial en América, como casi es ahora en Europa. ARRIBA HONDURAS!!!!! Y que se nombre el 28 de junio: DÍA MUNDIAL DE LA CONSTITUCIÓN.